Be fit...

5/10/2014

Hej.!

     Nie mam zielonego pojęcia ile razy to powiedziałam, napisałam i zarzekałam się, że zaczynam dietę i ćwiczenia od nowa. Ale dzisiaj stwierdzam ostatecznie i oficjalnie, że od nowego tygodnia rozpoczynam dietę. I ćwiczenia.  W tym celu zrobiłam sobie kolorowy i zachęcający plan ćwiczeń na cały tydzień. Plus do tego dochodzi pół godzinny codzienny jogging no i dieta, która będzie polegała na jedzeniu mniej i regularnie, piciu dużej ilości wody, zero słodyczy (to akurat mi wychodzi). 
     Jutro idę do Lidla po owsiankę, którą już jadłam i wiem, że jest pyszna, sycąca, pełnowartościowa i daje uczucie sytości aż do 4 godzin ;-)
     Zrobiłam sobie nawet tabelkę w której pilnuję swojej wagi ;-)

     Te zdjęcie było zrobione 6 maja, wiec ostatni wpis był dokonany 6 maja, ale ja systematycznie codziennie rano wpisuję swoją wagę ;-) Szczerze mówiąc nie wiem po co ;-)
 




 A to mój plan, który samym swoim wyglądem zachęca do ćwiczeń ;-)





.
 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Życzę Ci powodzenie ;* urocza tabelka, może i ja zacznę ćwiczyć

    ReplyDelete
  2. powodzenia ^^ ja ciągle nie mogę się zmotywować do ćwiczeń codziennie, ale co jakiś czas ćwiczę xD

    ReplyDelete
  3. Też mam taką tabelkę, ponieważ codziennie ćwiczę nogi i tyłek z Mel B, a od jutra chyba zaczne biegać, zobaczymy ^^
    Ważę o 1kg więcej od Ciebie :(
    Powodzenia!! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete